λόγια που τσακίζουν.



δεν είμαστε περίεργοι εμείς που πιανόμαστε απο μικρές λεπτομέριες. δεν είμαστε χαζοί εμείς που σιωπούμε όταν ακούμε εσάς να μας τσακίζεται με τα λόγια σας. είμαστε αυτοί που δεν αντέχουν να τους υποβιβάζουν και αυτοί που δεν μπορούν να τους κακολογούν και να τους συκοφαντούν επειδή είστε φαντασιόπληκτοι ή πολύ απλα δεν μιλάτε όταν έχετε προβλήματα. 
συνήθως η φαντασία μας οργιάζει. πλάθουμε σενάρια και ιστορίες στο κεφάλι μας κάνοντάς μας τέλειους και τους “φταίχτες” μας ένα τίποτα. πόσο όμορφα θα ήταν τα πράγματα αν ανοίγαμε το στοματάκι μας εκεί που πραγματικά πρέπει και λέγαμε ότι μας απασχολεί; το μαξιλάρι που θα ακουμπούσαμε το κεφάλι μας το βράδυ, πόσο ελαφρύ θα έμοιαζε; ένα πρόβλημα εντοπίζω εγώ στις σχέσεις! την έλλειψη διαλόγου. 
λόγια που τσακίζουν ή σιωπή. σιωπή
φίλος λένε, είναι αυτός που σου μιλάει για τα κακά του χαρακτήρα σου. φίλος είναι αυτός που δεν θα σου χαϊδέψει τα αυτιά με λογάκια που θα ήθελες να ακούσεις. μπορεί τα λόγια να τσακίζουν, αλλα ξέρεις μέσα σου πως έτσι είναι τα πραγματα και ας μην θες να το παραδεχτείς.
ευτυχώς που στην ζωή μου έχω ανθρώπους που με επαναφέρουν στην τάξη και δεν μου “χαϊδεύουν” τα αυτιά για να με κρατήσουν σε μια μπάλα φτιαγμένη απο σαλιόλογα που θα με κάνουν θεό. αυτοί είναι που με έφεραν σε τέτοιο στάδιο ώστε να αναγνωρίζω καταστάσεις και να αποστασιoποιούμαι απο ότι βλάπτει εμένα κυρίως. 
ένα πράγμα είναι αυτό που θα μας κάνει ένα τσικ καλύτερους. ο διάλογος. 
μην φοβάσαι να μιλήσεις σε κάποιον,για το οτιδήποτε.αν είναι άξιος να στέκεται δίπλα σου θα ακούσει τα πάντα.καλά-κακα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου